Coffee with Cinnamon: Crazy Bunny Lady




Mala som ťažký týždeň.  (áno, v utorok chýbal článok) Preto som nemala čas a ani energiu nejako rozvíjať svoju semi-kreatívnu dušičku.  Počas dní plných stresu, zdravotných problémov a návštev doktorov, som nemala veľmi čo pozitívne napísať. A potom mi napadlo, že aj napriek tomu, že som nemala najpríjemnejšie dni svojho života, mala som stále pri sebe niekoho, kto mi zlepšil náladu.

Takže si urobte nejaký teplý nápoj (lebo vonku nie je práve najlešpie počasie) a zoznámte sa s mojim králičkom!



Toto je Elaine, naša malá holandská zakrslá králičica.

Často s výzorom a hlavne povahou malého leva, mi toto hopkajúce monštrum behá po byte a všade rozťahuje seno a časti krabíc, s ktorými sa hrá.

Niekoľko rokov som naozaj túžila po králičkovi, ale tam, kde som bývala v tom čase som si ho nemohla zaobstarať. A potom som sa presťahovala a prišiel Bunny time!

Elaine má skoro tri roky a my ju máme doma niečo cez dva a pol roka. Domov sme ju doniesli v máji 2016 a bola to láska na prvý pohľad - a prvé pohladenie.



Po pomerne krátkom čase sme objavili jej povahu naozaj do hĺbky. Ukázalo sa, že je to najtvrdohlavejšie, najenergetickejšie  a najpodivnejšie stvorenie na svete.

Nesúhlasí s tým, aby ju niekto otáčal na chrbát -nie, ani veterinár- a aby sa jej niekto priblížil k brade - myslela som si, že je výborný nápad poškrabkať ju pod bradou, až kým som to nevyskúšala. Bola to chyba.

Zistili sme, že je najväčší problém nájsť jej nejaké hračky, lebo je to asi nejyberavejší králik, akého som kedy videla. Po mnohých zlyhaných pokusoch a nakúpení mnohých hračiek sme zistili, že najlepšie sú pre ňu 1. rolky od toaletného papiera a 2. rôzne časti krabíc. A je priam neuveriteľné, ako sme jej tým najjednoduchším spôsobom ulahodili!
Často to prináša neporiadok po celom byte. Ale to nevadí, lebo aj keď musím upratať 80 percent obývačky, keď sa pozriem na ten jej nevinný výraz, nedá sa ani sťažovať na neporiadok.



Miluje behať po vonku a už sa pomaly aj zmieruje s harnessom, ktorý na ňu musíme navliecť dvaja, inak ujde a zje nás! Ideálne si ho otočí minimálne trikrát a potom sa na mňa pozerá, spôsobom "zase som urobila hlúposť, pomoc!"

Síce má klietku, ale nikdy ju do nej nezatvárame, chodieva do nej väčšinou len na potrebu a najesť sa. To ale neznamená, že si toto svoje vlastníctvo neužíva naplno! Totiž môj malý rozkošný králik je v podstate aj akrobat vyskakujúci na klietku pre ktovieaký dôvod.


Je veľa vecí spojených s chovom králikov, o ktorých ľudia (hlavne na Slovensku) nevedia, alebo často aj nechcú vedieť. Na túto tému by som rada niekedy napísala zvlášť článok, lebo je to niečo, čo ma neuveriteľne rozčuľuje a trápi a o čom by som chcela, aby ľudia vedeli, aj keď nutne nemajú doma králika. Ale dnes nie.

Dnes sa môžeme (apoň ja určite) rozplývať nad Elaine, ktorá sa na mňa aj teraz zaspato pozerá zo svojho miestečka v plyšovom domčeku pre mačky.

S týmto sa s vami lúčim, myslím si, že to je na začiatok o nej dosť - aby nebola namyslená, aspoň zatiaľ.

Prajem vám krásny deň a skôr ako odídete, nezabudnite dopiť svoju kávu - snáď v nej nebudete loviť králičie chlpy.

Cinnamon


Komentáre

  1. jéj ta je krásna:) je super mať takúto radostnú spoločnosť

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš krásného králíčka :) Taky jsem dlouho toužila po králíkovi a ted už tři roky jednoho mám. Lvíčka a pěkného divocha. Pořád někde lítá, skáče ničí..:D Nejradši se pere s igelitovými pytlíky a plyšáky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem (aj Elaine!) a aww, milujem lion headov, sú úplne rozkošní!

      Odstrániť
  3. Takový článek je pro někoho, kdo miluje králíčky od svých dvou let naprosté pohlazení po duši :) Já měla králíčka Bobinku necelých 7 let a loni v červenci odešla. Bylo to jako ztratit kus sebe.
    Jsem moc ráda, že máš taky ráda králíčky a zajímáš se o ně :) Ráda si v budoucnu přečtu další články na toto téma :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooh, to ma veľmi mrzí, je veľmi ťažké trakto stratiť králička(alebo hocijaké zvieratko). A určite v budúcnosti ešte králičie články budú :)

      Odstrániť
  4. Jéžin tak tá je ale zlatunka!! :) Krásne fotky. :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ano! Tihle malí hlodavci jsou hrozně podceňovaní. Já než jsem se dostala k pejskům, měla jsem jsem jich spousty. Nejdřív úžasné křečky, morčátka a měli jsme i králičky. Já měla Rozárku, tu nejhodnější holčičku na světě. Dožila se krásných 8 let. Každé úmrtí mě hrozně zasáhlo, ale rozhodně to za to stálo, jsou to úžasná stvoření a každé má svoji specifickou povahu. Teď jsem se po pár letech opět vrátila k jednomu morčátku, ale vím, že neradi žijí sami, tak přemýšlím ještě nad králíčkem, aby z nich byli parťáci:) Ta tvoje králinda je nádherná, lvíčci jsou rozkošní, tak přeji hodně další společné radosti!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a aj keď muselo byť ťažké prísť o Rozárku, je úžasné, že sa dožila takého pekného veku :) Určite, morčiatka a králičky sa k sebe zvyknú hodiť.

      Odstrániť
  6. Krasny kralicek. A vyborny priateľ. Moja sestra si zadovažila potkany a tiez su to spolocenske tvory. Je super mat doma nejakeho chlpacika. Roky som mala psa ale odkedy byvam so svojim muzom, jeden chlpac doma staci. Ale mozno casom keď deti budú vacsie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zase kedysi veľmi chcela psíka, ale nejako z toho vzišlo :) A ďakujem(e)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Coffee with Cinnamon: New Plant Mom

Coffee with Cinnamon: Som stále nažive!

Coffee with cinnamon: Meditácia