Coffee with Cinnamon: Som stále nažive!


Áno, áno, viem, je to so mnou ťažké. Zaujíma ešte niekoho moje ospravedlnenie, že som sa tu dlhšie naukázala a moje vysvetlenie prečo? Pravdepodobne sa toho každý, kto aspoň semi-regulérne navštevuje tento blog už dávno presýtil.

A úplne chápem prečo. Nie som v tomto veľmi dobrá a vo chvíli, keď sa môj - ako sa vraví - offline život trochu rozhýbe, nie som schopná produkovať ani toľko článkov, ako normálne (čo priznajme si, stále nie je veľmi veľa).

Takže si všetky moje ospravedlnenia nechám pre seba a poviem len toľko, že v posledných týždňoch toho mám na pleciach celkom dosť a naoaj neviem kam skôr skočiť. A hoci sa cítim zle, že tento blog naozaj zanedbávam, nesľubujem ani v najbližšom období úplnú pravidelnosť a celkovú obsahovú kvalitu pridávaných článkov.

Každopádne, keďže nemám úplne čas vymýšľať niečo príliš zmysluplné, napadlo mi, že sem môžem dať zopár fotiek z nedávneho výletu vo Vysokých Tatrách, na ktorom sme s partnerom boli. Nie, neupravovala som ich a viem, že moje fotografické skilly nie sú najlepšie, ale čo už, prechádzali sme sa, fotili sme, prejedali sme sa a to je dôležté!














Boli sme si pozrieť expozíciu tatrnskej prírody. Bolo to zaujímavé, na jednom mieste vytvorili prostredie pre väčšinu tatranskej flóry a tak si návštevník mohol pozrieť všetko od malých kvetov, ktoré nájdete na lúkach, cez rôzne kry a stromy až po kosodrevinu.





Potom sme našli rozkošnú kaviareň spojenú s palacnikárňou - volala sa Lavender - kde si proste musíte dať palacinku! Úprimne si myslím, že palacinky sú niečo, bez čoho ľudia prežijú len ťažko. Ale zistila som, že palacinky s prosciuttom, talianskou omáčkou, bazalkou, paradajkami, syrom a olivovým olejom sú niečo, bez čoho ja teda určite prežiť nedokážem! 




Navštívili sme aj Tricklandiu plnú optických ilúzií. A ja som našla celú sekciu okolo kníh a knižníc!






A zašli sme sa pozrieť aj na expozíciu terakotovej armády, kde boli vystavené certifikované repliky terakotových vojakov. Stále prebieha, takže ak niekto bude v okolí Popradu, odporúčam!


A to by bol koniec nášho malého výletu. Pri všetkom, čo sa v poslednej dobe dialo (a stále ešte deje) je príjemné mať chvíľu oddychu a pokoja. 

Dúfam, že sa na mňa príliš nehneváte a že fotky palaciniek aspoň trochu odčinia "zločiny" mojej neaktivity.

Prajem vám krásny deň a skôr ako odídete, nezabudnite dopiť svoju kávu a napísať mi, s čím máte najradšej palacinky.


Cinnamon


Komentáre

  1. Tak. toto su super tipy na vylety v Tatrach ktoré by boli vhodne aj ked pojdeme s detmi. Do Tatier chodime radi len mam pocit ze všetko pre deti uz mame zhliadnute. Ta Tricklandia super a palacinkaren urcite.
    Apropo, nemusis sa ospravedlnovat je to tvoj blog a ty prispievaj vtedy ked mas chut. Ci to bude trikrat za den alebo raz za mesiac. Hlavne to musi ist zvnutra a nesmies to silit. Tvoji čitatelia (teda aj ja) si radi pockaju na ďalši článok.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S tou neaktivitou tě úplně chápu, mně se to stává průběžně skoro pořád, občas ani není chuť. A je lepší se do toho nenutit, zvlásť, když nejsou ani nápady. Však ono to zas přijde a blog nikam neuteče:)
    Jinak krásné fotky! Ta příroda je kouzelná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja stále hovorím, že len tvoriteľ si určuje koľko a čo vytvorí... a že tí, čo chceli tvoriť pravidelne si iba navliekli lano na krk. A pokiaľ to dávajú -čo je menšinka- tak to býva na úkor hĺbky. K Tvojmu/Vášmu výletu mám dve asociácie: 1) kosodrevina, to je prakticky borovica bez chrbtovej kosti. :D 2) "Terakotova" je super slovo pre koktavých. :D Inak nie sú to jazierka lásky, či také niečo?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja súhlasím na jednej strane, ale na druhej mám so sebou vnnútorný konflikt a pocit zodpovednosti....a myslím, že nie, to bolo v rámci tej expozície...ale možno, čo ja viem? :D

      Odstrániť
  4. Přidávej tak často, jak často se na to cítíš a máš chuť i čas. Sama bych ráda přispívala mnohem častěji, ale zkrátka povinnosti jsou přednější. A výlet do Tater vypadá zajímavě! Hned bych jela taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to v poslednej dobe trochu náročné, ale snažím sa :) .... a určite ak budeš mať cestu okolo, zastav sa :)

      Odstrániť
  5. Tie fotky sú krásne. A je tvoja vec prečo nepíšeš a nedávaš nové články. Ak sa nato necítiš či nestíhaš tak to nerob lebo potom to je cítiť z článkov :)
    Inak ja milujem palacinky zo syrom, brokolicou, šunkou a pretržlenovou vňatkou :D

    AKO NAKOMBINOVAŤ CYKLISTICKÉ NOHAVICE?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie som sama! Kde ešte si tieto palacinky objavila? lebo ja som ich nikde v okolí nevidela, iba tie sladké :D

      Odstrániť
  6. Já tě chápu, taky blog zanedbávám :D Píšu jen když je chuť něco psát, nenutím se:) Každopádně moc pěkně fotky, výlet musel být super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tricklandiu závidím, tam by som tiež rada išla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo to zaujímavé, nie to, čo by človek čakal, ale zabavili sme sa s tým :)

      Odstrániť
  8. Fíha, zaujímavé miesta, ani som nevedela, že takú v Tatrách sú, shame on me. :D Palacinky môžem na slano, na sladko aj samotné, proste palacinkyyyyy mňam. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné fotky :) Taky čas od času blog zanedbávám... teď přes prázdniny se mu chci víc věnovat, psát něco nového, protože si občas přijdu, že se moc opakuju a pak to nebaví mně, ani nikoho dalšího :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jsou prázdniny! Je lepší někam vyrazit, než jenom vysedávat u počítače. Aspoň máš pak o čem psát :))
    Výlet vypadá opravdu úžasně podle fotek :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Brala by som prázdniny, naozaj :D a myslím, že moje fotky úplne nereprezentujú, ako pekne tam bolo

      Odstrániť
  11. Vysoké Tatry jsou překrásné, tak snad jste si dovolenou užili, vyšlo vám počasí a ty sis odpočinula od všech starostí. Budu se těšit na další články, ať už z dovolenky, nebo o něčem jiném. :)

    Tricklandiu neznám, ale ta sekce s knihami vypadá báječně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za podporu a áno, tie knihy boli úplne skvelé! :)

      Odstrániť
  12. Krásné fotky. Takováhle slaná palačinka mě překvapila :) Zajímavá náplň. Člověk by se neměl do psaní nutit, má to být přece radost ☺

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I don't like coffee, but it looks even tasty: D Regards:**

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you. You don't really have to like coffee to appreciate it's aesthetic :)

      Odstrániť
  14. Minulý týden jsem byla ve Vysokých Tatrách a ta příroda tam byla nádherná. Jeli jsme v pondělí s tím, že se podíváme i na terakotovou armádu. Nějak jsme si mysleli, že je to pondělí i našlo se, že v pondělí je otevřeno. Omyl, tak jsme se alespoň mrkli na plakát a pak vyrazili do Tater. :D Stálo to tedy za to. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda, že ste nemali na tú výstavu šťastie, ale som rada, že ste si aspoň užili Tatry :)

      Odstrániť
  15. Palacinky, yummy. O tej výstave vojakov a hrobky som už počula. Musel to byť skvelý zážitok. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Fotky jsou náhodou moc krásné! :)♥ No jo, taky nejsem zrovna nejaktivnější, ale je léto, tak si myslím, že teď blogy všichni trošku zanedbáváme. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leto jej faktor tiež, ale v posledných mesiacoch mám pocit, že sa svet točí nejako rýchlejšie.

      Odstrániť
  17. Já ti naprosto rozumím. Mám 66 konceptů, dlužím recenze asi na 120 knížek a přesto na sebe netlačím a nepíšu, když nemám vyloženě chuť. Jde to totiž jinak na tom článku vidět a to nechci. Kvalita je víc než kvantita :)
    A navíc je teď léto, každý si ho užívá.

    Gabux | Poslední článek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že tomu ľudia rozumejú, aj keď sa kvôli tomu cítim trošku vinná ..

      Odstrániť
  18. Vysoké Tatry jsou nádherné. Super fotky, jen mám problém s tou palačinkou, začala jsem mít chuť na sladké :D Mimochodem, myslím, že je jedině dobře, že máš pestrý offline život. Ono nám stejně ve výsledku zůstane víc z toho offline světa, ze vzpomínek, které nám nikdo nevezme. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne súhlasím, ale ako som sa pozrela na dátum posledného pridaného článku, musím sa trošku viac povenovať aj blogu a môjmu "autorskému" vyžitiu :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Coffee with Cinnamon: New Plant Mom

Coffee with cinnamon: Meditácia