Coffee with Cinnamon: Neaktivita alebo Čo sa zase deje s mojim životom



Po sto rokoch zase raz...zdravím! Bola som neprítomná, bola som mimo jednoducho som bola kĺbka nepohodlia a celkovo plná negatívnych emócií z negatívnych posledných dní.

Takže ďalší negatívny článok, vitajte!

Poznáte ten pocit, keď na vás padá vesmír? Ja áno v poslednej dobe. O celých mojich kreatívno-nekreatívnych drístoch som sa rozpísala  v minulom článku (kto to nečítal, prosím, nie), ale dnes mám z nového súdka svojich nie najlepších pocitov.

Moja známa povedala, že niekedy okolo dvadsiatky sa väčšine ľudí začnú prejavovať všetky možné "zaujímavé" autoimunitné problémy, o ktorých mal možno vedomie, ale o ktorých často ani vôbec netušil.

A nebudem vás zaťažovať mojimi zdravotnými záznamami, ale musím podotknúť, že mala úplnú pravdu. V posledných týždňoch (možno aj mesiacoch) sa na mňa doslova nahádzala kopa diagnóz, ešte väčšia kopa liekov a absolútna hora zmätenosti.

A isteže, nechcem sa sťažovať, nie je to až také zlé, no zamýšľala som sa, ako som tak dnes šla od doktora, aké je to zaujímavé. Nikdy som nebola idolom "zdravého" dieťaťa, mala som nejaký ten problém-dva, ale v poslednej dobe mám pocit, akoby si môj organizmus (pozerám sa na vás priedušky) povedal, že na mňa nemá vôbec náladu. A hoci viem, že veľa ľudí, voči ktorým mám ohromný rešpekt sa každý deň trápi s bolesťou, ktorá im pripomína ich zdravotné problémy, v poslednej dobe mám pocit, že to zvládam horšie ako oni všetci. Čo je smiešne, už len to porovnanie je úplne hlúpe, ale moja neschopnosť fungovať na pre mňa prístojnej úrovni je priam paralyzujúca.

Nechcem pôsobiť, akoby som chcela v niekom vzbudiť ľútosť. Nie je to niečo, čo by som vyhľadávala, alebo čo by som chcela. Chcem sa len jednoducho podeliť s týmto pocitom, ktorý viem, že má veľa ľudí.

Sľubujem, že už prestanem s takýmito semi-depresívnymi výkecmi a prejdem zase k normálnym článkom (v procese písania), len som tu musela nejako racionalizovať, prečo som v poslednom čase úplne neschopná písať. A tiež som chcela celý tento svoj struggle vidieť napísaný pred sebou, je to pre mňa tak trochu terapeutické, takže sa na mňa, prosím, nehnevajte, naozaj sľubujem, že už budem písať normálne veci a kútik miernej sebaľútosti si založím niekde inde.

Nateraz sa však s vami lúčim a ďakujem, ak ste toto celé dočítali až do konca.

Prajem vám krásny deň a skôr ako odídete, nezabudnite dopiť svoju kávu a starajte sa o svoje zdravie.

Cinnamon

Komentáre

  1. K "horšiemu zvládaniu vecí" oproti ostatným: tu si si určite vedomá, že to môže byť "optický klam", alebo ako to metaforicky nazvať. Metaforou je to "optický", ako pochádzajúci z perspektívy, že ja som ja a zaberám nejaké súradnice. :) Čo tým chcem povedať je, že ľudia sa ľahko nechajú zlákať ku horšiemu posudzovaniu seba, pretože sú oddelení, vymedzení od okolia. Práve preto sa dá uviaznuť v podobných myšlienkach, že "ja nikdy nenájdem šťastie", "mne nikto nerozumie" a podobných maximálne nepravdepodobných tvrdeniach. Sranda je na tom to, že ak sa tak niekedy cítil každý, tak potom si ľudia navzájom vlastne rozumejú dosť dobre (pretože predsa zažili tie isté stavy). Držím Ti palce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) a úplne súhasím, ľudia majú takéto stavy vcelku regulérne...otázka je len, či im chcú úplne prepadnúť

      Odstrániť
  2. Já tě úplně chápu a přeju ti, aby ses co nejdřív dala dokupy:) Já mám takto od malička problémy se zdravím, alergiemi, astmatem a další hromadou (s prominutím) s**ček, takže tomu rozumím. Občas jsou období, kdy je to dobrý, občas je všechno na pytel a pak mám taky pocit, jak jsem neschopná a že nic absolutně nezvládám.. Ale ono to zas bude dobrý:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne za povzbudenie :) ... a čo sa toho zdravia týka, som na tom až zarážajúco podobne :D

      Odstrániť
  3. Hlavně at je ti lépe! Musíš věřit!:) Já ted měla taky těžké období a chápu tě.. vypsat se někdy je skvělý lék!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pochopenie :) a začína sa to lepšiť, pomaly sa to vracia do starých koľají :)

      Odstrániť
  4. Taky ti naprosto rozumím. Doufám, že ti bude co nejdřív lépe! :)
    Ani já na tom v poslední době nejsem dobře, mám osobně dojem, že se tenhle rok rozhodl podkopnout mi nohy, co se týče zdravotního stavu, ve všem, v čem to jen jde. To pak člověk popravdě nemá na nic náladu. Doufám, že už tato doba končí a že se zablýskne na lepší časy. Už se z toho pomaličku skládám. Jen ty knihy mě uklidňují... a když se z toho pokusíme vypsat, to taky pomáhá.:)
    Ještě jednou přeji, ať je ti lépe! Určitě to překonáš! Držím s tebou!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Niekedy to jednoducho na človeka príde, že pociťuje najmä negatívne pocity. S tým sa nedá jednoducho nič robiť. S tými chorobami máš pravdu, tiež sa mi vynorila celiakia, ale na druhej strane, keď človek chce, dokáže to zvládnuť a naučiť sa s tým žiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uff, veľa šťastia prajem, obdivujem každého s celiakiou alebo inými obdobnými problémami ... ale aspoň bezlepkové cestoviny sú fajn, keby už nič iné :D držím palce:)

      Odstrániť
  6. Každý máme lepší a horší období, tak to bývá a to je prostě život. :) Tobě moc přeju, aby to brzy přešlo a bylo ti lépe. Sama to moc dobře znám.
    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite súhlasím, aj zlé obdobia musia byť...a ďakujem :)

      Odstrániť
  7. Rozumím ti. Jsou lepší období a pak ty horší. Organismus si třeba prostě potřebuje odpočinout, bouří se proti stresu a uspěchané době. Sama věřím, že spousta problémů je i o psychice. V zimě jsem ted měla taky špatnou a unavenou náladu, ale jaro mi vlilo novou energii do žil a hned si připadám mnohem energičtější :) Přeji, ať je ti brzy lépe a ať to jarní sluníčko podobně zázračně zapůsobí i na tebe :) Ať zdraví slouží :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) a úprimne, myslím, že to tie slnečné dni začínajú mať pozitívny účinok :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Coffee with Cinnamon: New Plant Mom

Coffee with Cinnamon: Som stále nažive!

Coffee with cinnamon: Meditácia