Coffee with Cinnamon: Zlomeniny, blogovanie a iné kuriozity


Nuž...

Dnes sa odo mňa dočkáte najkratšieho článku v histórii ľudstva, keďže píšem jednou rukou a naozaj ma to rozčuľuje! (za prípadné preklepy sa hlboko ospravedlňujem)

Do môjho zoznamu kurióznych zranení som si pripísala menšiu zlomeninu z posilky - niekto si proste musel pustiť závažie na ruku! A hoci je moja diagnóza zlúčiteľná so životom (v podstate mi dokopy nič nie je), písanie článkov sa preukázalo byť pomerne náročné.

A keďže vehementne odmietam niekomu diktovať moje výkecy, kto by ich zapísal za mňa (a na iné vymomženosti našej modernej doby, s ktorých pomocou by som fyzicky nemusela písať som proste a jednoducho príliš nešikovná a priznajme si to, veľmi sa mi ani nechce do nich púšťať), v týchto týždňoch tu asi bude ešte menej článkov, ako väčšinou.

Ak tu niekto rád číta moje reči, veľmi sa ospravedlňujem, ale pokúsim sa dať dokopy čo najviac a nejako stíhať písanie aj popri ostatných veciach.

Dúfam, že mi bude odpustené za moje večné životné "tragédie" a moju nešikovnosť so štipkou večnej schopnosti ublížiť si.

Ďakujem za čítanie a zatiaľ sa s vami lúčim.

Prajem vám krásny deň a skôr ako odídete, nezabudnite dopiť svoju kávu a pre pána, nepúšťajte si nič ťažké na kĺby!

Cinnamon


Komentáre

  1. Jéjej, já jsem podobně nešikovná, ale tohle se mi naštěstí ještě v posilce nepovedlo.. Tak snad se ti ta zlomenina rychle a dobře zahojí:) Úplně chápu, že s jednou rukou se člověku moc psát nechce, je to opruz:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty máš zoznam kurióznych zranení? Zverejníš? :D Prajem skoré vyzdravenie! Držím palce... ou, nie... zlom väz... ou, tiež nesprávne prianie. :o) Ale aspoň to nebolo o pohár. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem .... a poháre nie sú moja špecialita :D a žiaden spísaný nemám, ale určite o tom pouvažujem :D

      Odstrániť
  3. Ajajaj, držím palce, ať se ruka rychle uzdraví. Musí to být hrozně omezující.

    Já si podobně kuriózně zlomila malíček na noze. Byli jsme s partnerem v luxusním wellness a já hned u vstupu nakopla kámen, který měl sloužit jako dekorace. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Panebože! :D tak to je naozaj vcelku kuriózny spôsob, ako dôjsť k zlomenine :D

      Odstrániť
  4. a aj.... to je neprijemne, ale urcite to nebude trvat dlouho :) a brzy zas budes psat clanky :) :) i takove veci se stanou. ja kdyz si vzponmenu na sebe kolikrat jsem byla nesikovna. treba kdyz jsem jako mensi delala hvezdy na zahrade a podklouzla mi ruka a ja na ni spadla... au... nebo kdyz sem se jen doma bouchla o zabradli na schodech a bylo... no jo... :) my nekteri mene sikovni :d to hold nemame jednoduche :d: )

    https://veronikahajkova.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nešikovnosť je súčasť života, len sa treba naučiť s ňou existovať :)

      Odstrániť
  5. Daj sa čo najskôr dokopy. :) Podobné kuriózne zranenia mám na zozname aj ja, ale toto zatiaľ nie a dúfam, že to tak aj ostane. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prajem skoré uzdravenie. Snáď po vyliečení naskočíš rovno späť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jeeee no šikovná. Hlavně ať jsi brzo fit a dávej na sebe pozor.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hooolka, teda. Dávej na sebe pozor přece🙈! Mě děsí jakýkoliv zranění v posilce. Hlavně padající činky😁.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz už aj mňa :D Ale už budem dávať pozor, sľubujem :D

      Odstrániť
  9. No teda. Tady je někdo stejně (ne)šikovný jako já! Tak se dej brzy dohromady! :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jééj, příště na sebe musíš dávat větší pozor ♥ Ať se Ti to rychle zahojí a ty se můžeš za námi brzy vrátit :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Coffee with Cinnamon: New Plant Mom

Coffee with Cinnamon: Som stále nažive!

Coffee with cinnamon: Meditácia