Karanténa a nové začiatky.



Bolo by urážkou znovu sa len ospravedlniť za svoju neprimerane dlhú neaktivitu.
Pravdou je, že ma v posledných mesiacoch stíhala kríza za krízou a písanie článkou nebolo vôbec na mojom zozname priorít.
Klamala by som, že k tomuto postu neprispela už niekoľkotýždňová karanténa, v ktorej som sa našla vďaka nášmu milovanému vírusu. Avšak počas posledných dni a týždňov sa snažím pomaly ale istoyň znovu vrátiť k veciam, ktoré som si pred tým zvykla užívať. Snažím sa opäť viac čítať, čo je niečo, s čím som v poslednom čase mala naozaj veľké problémy. Taktiež sa pomaly, ale isto snažím navrátiť k tvorivému písaniu, aj keď to v tejto chvíli ide tažko. Taktiež som sa po rokoch dokopala k tomu, aby som začala znovu precvičovať cudzie jazyky ktorým som sa v minulosti s radosťou venovala.
Aby som to zhrnula jednoducho, naozaj sa snažím na sebe pracovať,- a ako správne klišé vraví - robiť sama pre seba pozitívne zmeny. Podarí sa mi to? Netuším. Ale ostať ďalej v stave absolútnej stagnácie a mučivej neproduktivity ma už naozaj nebaví.
Preto nebudem tentokrát sľubovať, že sa zlepším, ani že sa tu bude objavovať veľa postov.
Pokúsim sa najviac, ako viem a budem iba rada, ak to niekto bude chcieť čítať.

Prajem vám krásny deň a skôr ako odídete, nezabudnite dopiť svoju kávu.

Cinnamon

Komentáre

  1. Doufám, že ti krize už dají naprostý pokoj. Přeju ti, aby se ti tvé plány vydařily. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, Cinnamon je zpátky! :) Pěkně doufám, že ať už byly krize jakékoliv charakteru, teď už bude zase jenom dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přeji ať už je po všech stránkách jenom dobře a těším se na nové články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Drzim palce aby tvoja kriza rychlo presla. My sa behom karanteny ani nudit nestihame, stale nieco robime. Ja sa učim nove veci, tancujem, klickujem, hrame sa s detmi. A ked si najdem chvilu tak citam. Drz sa a snad buduci clanok bude optimistickejsi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Môj komentár bude klišé, no asi si to viem predstaviť. (A možno sa mýlim. No snaha vžiť sa do situácie bola. Už trepem.) O to viac ti držím palce, nech to bude len a len lepšie. A nech ani karanténa nezačne liezť na mozog. :-D (Prepáč ak som náhodou drzá.)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Coffee with Cinnamon: New Plant Mom

Coffee with Cinnamon: Som stále nažive!

Coffee with cinnamon: Meditácia